2013. június 27., csütörtök

12.rész



~Zayn szemszöge~



-Most jobbra!-mutogattam az irányt a mellettem ülő rendőrnek.-Megjöttünk!-válaszoltam és eltettem a  telefonom.
-Gyerünk!-ordibálták a tűzoltók. A tűzoltó autóra rákötöttek egy vashorog szerű kötelett, majd a  búvárok beindultak a  vízbe. Fél órán át lélegzet vissza folytva figyeltük a jelenetet.
-Húzd!-ordibálták ki a  vízből. Már szét izzadtam magam mikor végre a busz kint volt a vízből.Kinyitották az ajtót.Én is oda mentem és amikor megláttam akkor azt hittem, hogy ott fogok szívrohamot kapni.


~Harry szemszöge~


Simogattam Jessica fejét és vártam, hogy felébredjen. Letettem a fejét, majd a  csurog vizes cipőket levettem  a  lábamról. Óvatosan felemeltem Jessicát, majd elindultam fel az útra. Mind ketten csurog vizesek voltunk. 
-Harry!-hallottam meg Jessica édes ámbár kicsit rekedtes hangját. Fejét mellkasomhoz húztam.
-Hogy vagy?-kérdeztem.
-Büdös vagyok!-nevetett, majd ficánkolni kezdett jelezve, hogy maga is tudd járni. Lassan letettem, majd kézen fogva tovább indultunk.
-Harry!-állított meg Jessica. Kérdően néztem rá.-Szeretlek!-suttogta, majd hajával eltakarta az elpirult arcát. Kuncogtam egy kicsit pire ő már vörös fejjel nézte a  cipőét.
-Én  mindennél jobban szeretlek!-vettem fel, majd megpörgettem. Ez egy romantikus filmbe is bele lehetne tenni. Romantikus volt nem pedig nyálas. Tovább sétáltunk.
-Jézus!-hallottam egy ismerős hangot a hátam megül. Megfordultunk és Liam, Louis, Zayn és Niall ugrottak ránk. Végig öleltek azután beültünk a kocsinkba. Át öleltem Jessicát, így utaztunk haza.

~Jessica szemszöge~


Annyira de annyira örülök, hogy Harry megvárt engem és hogy most együtt vagyunk mindenen túl. Nagy nehezen kibújtam Harry öleléséből és elindultam a házunk felé. Lassan kinyitottam a fekete lakozott ajtót. Bentről nem a megszokott friss süti illat jött kifelé. Állott, büdös szag jött helyette. Besétáltam, majd becsuktam az ajtót. Lassú lépteket hallottam a lépcsőn. Megálltam a konyha pult előtt. Aztán nem bírtam tovább elkezdtem futni a lépcső felé. Nem épp szép látvány fogadott!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett.
    Milyen hangokat hallott és mitől riadt meg a végén?
    Már várom a folytatást! :D

    VálaszTörlés