2013. június 29., szombat

13.rész +18

Kedves olvasóink!
Tudom, hogy eddig nagyon rövid részeket írtam. Most ez lesz a leghosszabb rész az eddiek közül. Nagyon fontos számomra, hogy olvassátok a blogom és hogy PÁRAN komiztok. Most kívételesen várnék pár komi! Probálok most egy új írás stílust felvenni mivel sokat ki próbáltam.Nagyon köszönöm szépen, hogy olvassátok a saját történetemet.. Nem is húzom tovább Jó olvasást!


Ne ítélj el senkit, amíg nem éled át azt, amit Ő ~ Jessica


Mikor megláttam anyámat borzalmas volt. Sírni tudtam volna. Szemei kisírtak voltak, haja nem volt megfésülve.
-Kicsim!-ordibálta anya, majd megállt előttem és  megsimogatta az arcom, végül megölelt.Egyikünk se  bírta tovább. A kínos csendet a  sírásunk törte meg. Apu mikor ez meg hallotta rohanva lefutott és végül családi ölelés lett. Lassan de  végül elengedtük egymást.
-Indulunk!-szipogott anya.
-Hova és mikor?-tettem fel az alapvető kérdéseket.
-Hát haza és holnap indulunk!-világosított fel apa.
-És én és Harry?-kérdeztem.
-Kislányom!-simitotta végig a fejem anyám.-Harry egy világsztár számára ez egy Nyári szerelem volt, te pedig mész egyetemre!-ölelt meg.Zokogva felmentem a szobámba ami teli volt dobozokkal. Kihúztam a fiókom, majd elő vettem "nyári szerelem' című naplóm. Éppen írni akartam az utolsó oldalakat amikor észrevettem pár rászáradt könnycseppet.
-Harry!-mondtam ki a gyanított nevét. Nem érdekelt most, így. Kinyitottam hátul, majd elkezdtem írni.

Hát Kedves Naplóm még se úgy alakultak a  dolgok a  végén ahogy én akartam. Harry és én szét válunk és mind a ketten ezt a  történetet Nyári Szerelemnek fogjuk elraktározni. Igazi nyár, olyan nyár, amikor minden megtörténhet, és meg is történik. Az igazi élmények mindig nyáron történnek, észrevetted? Talán mert bátrabbak, nyíltabbak vagyunk, igazán csak nyáron tud szerelembe esni az ember. Talán a napsütés okozza, vagy a rengeteg nyíló virág.A szerelem mindvégig megőriz egy pillanatot, azt a pillanatot, amikor született. Most így sokat írnék de én azért vagyok teljesen oda Harry ért mivel akkor is ott volt mikor nem akartam, vagy akartam. Számíthatok rá.Utálom kimondani az érzéseimet de most bevallom, hogy teljes szívemből szeretem Harry-t.Állítólag a nyári szerelem könnyen elillan, de néha ami flörtként kezdődik, abból lesz az igazi szenvedély. Néha csak egy tengerparti utazás kell ahhoz, hogy kiszellőztessük a fejünket, kitárjuk a szívünket, és új véget írjunk egy régi történethez. Egyesek megégnek a forróságban. Ők felejteni akarnak és újra kezdeni. Mások azt akarják, hogy minden pillanat örökké tartson, de mindenki egyetért valamiben: a barnaság megfakul és utáljuk, hogy a homok bemegy a cipőnkbe. De a nyár vége egy új időszak kezdetét jelenti. Így várakozás teljesen tekintünk a jövőre.„Az igazi szerelem ellenáll a távolságnak. – mondják páran. Én is hiszek benne. Az ember akkor veszi észre, hogy mit érez egy illető iránt ha az az illető messzi, távol tőle.A nyári kalandok többféle okból érnek véget, de mindent összevetve egy dolog közös bennük: hullócsillagok, fenséges, megismételhetetlen pillanatok, az örökkévalóság felvillanása, mely egy perc alatt elillan.


Már fájt a  kezem a sok írástól, így hát abba hagyta.Anya jött be.
-Kicsim, most elmegyünk de ne hogy el meny,  ja  és Harry át jön!-mosolygott, majd elment. Kb. olyan tíz perc múlva Harry kopogtatott az ajtómon. 
-Gyere!-nevettem. Bejött, majd leült mellém. Következett a kínos csend. Mind ketten tudtok eljött a búcsú ideje.Szeretlek, gondoltam. De nem mondtam ki. Nem attól tartottam, hogy az arcomba nevet. Ehhez ő túl kedves. Sokkal komolyabb dologtól rettegtem  attól, hogy nem mondaná, hogy ő is. Gyönyörű szemeibe néztem, ami szomorúságot tükrözött. Lassan felém fordult, majd szólásra nyitotta száját.
-Szeretlek!-bökte ki. A félelem eltűnt belőlem. Most már nem félek ki mondani.
-Én is szeretlek!-mosolyogtam. Harry felém közeledett, majd puha ajka rátapadtak az enyémre. Gyengéden csókolt úgy mintha az első lenne. Érintése heves reakciót váltottak ki belőlem. Ledöntött az ágyamra de ajkaink még mindig nem váltak el. . Lábaimat dereka köré tekertem és a haját kezdtem markolászni. Akartam Harry így fordítottam a helyzetünkön. Felhúztam a pólóját, majd ledobtam a  földre. Ő az én pólómat húzta fel, majd szintén eldobta a földre övé mellé.Becsuktam a szemem és élveztem Harry csókját. Olyan gyengéd és mézes volt. Mire feleszméltem mind a ketten pucéran voltunk az ágyamban. Harry bejárta  a testem minden négyzet centiméterét és puszival hintette be. Nem bírtam tovább, közelebb húztam magamhoz.
-Harry akarlak érezni!-suttogtam a fülibe,  majd puszit nyomtam rá. Nem válaszolt csak egy kuncogás hagyta el száját. Elkezdte csókolgatni a nyakam és  a  karom. Hazudnék ha azt mondanám nem élveztem. Mikor végzett ezzel bele markolt a  fenekembe jó erősen amitől egy nyögés hagyta  el a  számat. Harry perverzen rám vigyorgott. Lehajolt, majd a kényeztetni kezdett. Nyögök párat, majd abba hagyta. Szétnyitotta a combomat, majd belém hatolt. Először fájt egy kicsit mérete miatt de végül megszoktam, mire ő mozogni kezdet bennem. 
-Harry én mindjárt!-suttogtam.A fülemhez  hajolt.
-Sikíts!-suttogta rekedtek hangon. Izzadt mellkasunk teljesen össze ért, vagyis össze tapadt. Apró sikítás után elélveztem. Harry még párat lökött, majd ő is elélvezett. Ráfeküdtem a mellkasára és lassan elaludtam. Este még éreztem ahogy Harry rám húzza a paplant. Ezután át adtam magam az álom manóknak.


Harry szemszöge:


Jessica ráfeküdt a  mellkasomra, majd elaludt. Lassan megemeltem, majd betakartam a takaróval. Elkezdtem simogatni a haját, majd végül elaludtam.

Lassan kinyitottam a szemem. A nap sugarai megvilágították Jessica arcát. Gyönyörű volt és én nem akartam elveszíteni. Olyan sok mindenen mentünk keresztül, hogy már nem is tudom. Szeretem és vele szeretnél leélni az életem.A gondolataimmal együtt próbáltam nem felébreszteni Jessicát. Olyan szép és olyan szépen alszik. Megfogtam a fejét óvatosan és rá tettem a párnára. Kimásztam az ágyból, majd felkapkodtam a ruháimat. Csendben lesurrantam lépcsőn és bementem a konyhába. 
-Jó reggelt!-hallottam egy ismerős hangot a hátam mögött.
-Jó reggelt!-köszöntem Jessica apjának.
-Hogy aludtatok az éjjel?-kérdezte.
-Jól!-mosolyogtam, majd vissza siettem Jessicához. Vissza bújtam mellé. Szépen lassan csuktam volna be a szemem amikor Jessica  telefonja megszólalt. Max hangerőn a Sexy And I Know it.  Úgy megijedtem azt hittem ott fogom hagyni a  szívem. Jessica lassan felemelte a telefont, majd megnyomta  a  zöld gombot.
-Szia!-köszönt bele kómásan. Nem tudom, hogy ki volt a  telefon másik túl oldalán de nagyon mosoly terült szét az arcán. Örültem, hogy mosolyog.

Jessica szemszöge:


Nagyon jólesett Annie-vel beszélni. Mikor leraktam, rá néztem Harry-re. Mosolygott.
-Jó reggelt!-adtam egy puszit ajkára. 
-Jó reggelt!-vigyorgott. Hozzá bújtam, majd mindketten csöndbe maradtunk. Tudtuk, hogy eljött ez a  nap is amit nem vártunk. Lehunytam a szemem. Szeretem őt. Ő az akivel leélném az életem hátra lévő éveit.Ő az aki előszedte az elnyomott igazi énem. Ő az aki miatt élek és virulok.Napról napra, óráról órára egyre jobban szeretem. Nem bírom elképzelni az életem nélküle.Sohase gondoltam volna, hogy Markon kívül fogok mást szeretni. Lehet, hogy a  sors hozta így nekünk. Sosem szeretném elengedni. Soha az életben.A sok gondolatom után elfogott a síró görcs. Potyogtam a könnyeim. Nem...nem akarom elengedni.
-Shhh!-csitított Harry. Tudta, hogy miért sírok. Szavak nélkül is tudtuk. Lassan felállt és kiment a  szobából engem itt hagyott. Most nyugalomra vágytam. Gondolkoznom kell, de nem tudom, hogy min. Szeretem és kész. 

Molly szemszöge:


Meghallottam a sírást Jessica szobájából. Nagyon sajnálom, hogy el kell mennünk de hát tudnia kellett volna, hogy ez  a szerelem nem tart egy darabig. Lépteket hallottam a lépcső felől. Oda fordítottam a fejem és megláttam Harryt aki próbálta leplezni a  sírását. Szemei vörösek voltak. 
-Harry jól vagy?-kérdeztem. Felém fordult, majd próbált beszélni de nem sikerült.
-Nem!-sírni kezdet. Oda mentem és megöleltem. -Harry meny vissza Jessica most számít rád!-suttogtam. 
-Nem akarom, hogy így lásson!-sírt. Nevetni kezdtem. Furán nézett rám, majd végül elkomolyodtam.
-Meny!-parancsoltam rá. Bólintott egyet, majd elindult vissza felé.

Harry szemszöge:


Mi lenn Molly nélkül a kapcsolatunk Jessicával. Annyi sok mindent köszönhetek neki. Vissza mentem Jessicához aki még mindig sírt. Mikor szemeimbe nézett engem is elfogott a síró görcs. Karját felém nyújtotta  jelezve, hogy öleljem meg. Eleget tettem kérésének és oda bújtam hozzá. Most már ketten sírtunk egymásért. Soha nem sírtam egy lányért se de Jessica kivétel volt. Ő egy igazi hercegnő számomra akit még a képzeletembe se bírtam volna elképzelni. Mégis engem választott. Szeretem és ez a lényeg. Soha nem akarom elveszíteni.



21 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszike még várok pár komit és hozom!! <3

      Törlés
  2. Köviit :$ imádom a blogod :) és te is nagyon jól írsz <3

    VálaszTörlés
  3. Szia. Ez a fejezet nagyon nagyon tetszett ^^ még sosem láttam a blogod de most elolvastam ezt a részt és megéri tovább olvasom. Az előzőket is elolvasom majd. Puszi hamar következőt. XX

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jézus imádom az új olvasókat! Imádom ^^köszönöm, hogy elolvastad!! Ígérem nem fogok csalódást hozni! Ölelek drága amiért elolvastad! Hozom is!

      Törlés
  4. Nagyon jó lett csak így tovább Dor

    VálaszTörlés
  5. Nekem nagyon tetszik az egész idáig. Imádom a blogjaidat amióta blogolsz!! Nagyon várom a kövit és csak így tovább ja és a kövi hoszabb legyen!!!

    Pusz: Evi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Evi ígérem egyre hoszabb részeket fogok írni!!! Puszika

      Törlés
  6. Nagyooon jó rész lett.!:) Gyoran kövit.:3

    VálaszTörlés
  7. ENNYIT MONDOK! :I LOVE IT! *-*

    VálaszTörlés
  8. Ez egyszerűen huu *-* csak itt ülök és le vagyok döbbenve nagyon jó !!
    Edigi részek is nagyon jók voltak várom már h a többit is el olvassam tényleg nagyon ügyi vagy !! <3 *:_____*
    Pusza: Ildi :* <3 !!

    VálaszTörlés