2013. június 17., hétfő

1.rész







Kinyitottam az ajtót és ledobtam a táskám  a kanapéra.
-Végre, hogy itthon vagy kislányom!-kapcsolta fel a villanyt apám.
-Igen és?-kérdeztem miközben próbáltam kiinni az utolsó cseppet az üvegből.De sajnos apám kivette a kezemből. Oda bokortáltam a kanapéhoz és lehuppantam.
-Már három éve későn jössz haza, iszol, drogozol, vagdosod magad és folyamatosan vissza beszélsz anyáddal!-ordibált apám.
-És te hol voltál abban a három évben?
-Kenyeret kerestem neked és anyádnak de te  mi hasztalan semmibe vetted!
-Hát jobban örültem volna ha itthon lennél!
-Elég!-ordibált közbe anyukám.-Mos szépen rendes családként fogunk élni!-folytatta.
-Vedd már észre anya, hogy már mióta nem vagyunk rendes család!-ordibáltam.
-Velem így kis hölgy nem beszélhetsz most szépen bocsánatot kérsz tőlünk és holnap folytatjuk mivel már késő van!-nézett az órára.
-Bocs!-mondtam majd felmentem a szobámba. Bekapcsoltam a telefonomat majd rácsatlakoztatta a fűl hallgatott. Végül felmentem a Facebookra. Ahol Mark rögtön rám is írt.
Mark:-Hova tűntél szívi?
Én: A hülye szüleim....
Mark: Nyugi el mennyek érted állítólag Annie  óriási bulit nyomat
Én: Benne vagyok de hallkan gyere az ablakon alatt
Mark: Ok van neked abból az új drogodból amit Jack adott?
Én: Még megvan nem volt idő ki próbálni
Mark: Hozzad jó együtt ki próbáljuk ja és ha van még söröd
Én: Hozom de megyek öltözni
Mark: Ok cső
Kikapcsoltam majd felvettem a ruhám és tettem be sört is meg persze az új party drogot. Kinyitottam az ablakot és Mark-ot vártam.



-Végre, hogy itt vagy!-szólaltam meg mikor megláttam Mark-ot.
-Elösször a táskát!-suttogott és ledobtam.-Most te!-nevetett.Végül én is lent voltam. Felültünk a motorjára majd Annie-hez indultunk.
-Sziasztok!-köszöntem a többieknek.
-Jessica !-rohantak le a többiek.
-Akkor szívi együtt próbáljuk ki!-jelentette ki Mark.Elő szedtem a drogokat és kezébe nyomtam Mark.nak.
-Akkor mehet!-mondtam és láttam ahogy Mark bevette én nem mert.
-Baszki a rendőrség!-ordibálta az egyik fiú.
-Mark!-ordibáltam mivel elájult.-Ébredj!-folytattam.
-Gyere már!-rángatott Annie.
-Nem
-Hát jó!-mondta majd ott hagyott a vérző Mark-kal. Nem tudtam semmit se  csinálni. Jöttek a mentők is.
-Kérem mondja meg a szülei telefonszámát!-mondta  rendőr.
-06304212124!-válaszoltam. Tíz perce később meg is jelentek. Arcukon a csalódottság és a dühösség látszódott.  Nem szóltam semmit csak kiváltottak. Beültünk a kocsiba és haza felé vettük az irányt.
-Kislányom holnap elmegyünk nyaralni!-jelentette be anya.
-Miért és Hova?-kérdeztem.
-Apád munkája miatt meg hogy távol legyél Mark-tól aki rossz hatással van rád és Hawaiira!-válaszolt.
-Mark nincs rám rossz hatással inkább gondolkozzatok máson!-célozgattam. Ezután egyikük se  szóltak hozzám." Meg kell tenned Jessica" Tedd meg"-üvöltöttem a fejemben. Megfogtam. "Gyerünk" Nem fog fájni". Felemeltem és..
-Ááá!-ordibáltam. Könnyek szöktek szemembe. Melegség járta át kezemet majd végig gördült a kezemen és be színezte a takarómat. Nem érdekelt a fájdalom még egyszer megcsináltam.  Kezeim remegni kezdtek de nem érdekelt csak Mark. Hogy merészeltem ott hagyni?
Csörögni kezdet a telefonom. Felvettem.
-Jó napot!-szipogtam.
-Jessica Moon?-kérdezte valaki a nevem.
-Igen
-Az ön nevét mondta Mark Jonson
-És hogy van?
-Sajnálattal közlöm meghalt!-letettem. Hirtelen csönd lett. Semmi halk moraj az utcán közlekedő kocsik miatt. A kezem kezdett zsíbadni.Nem érdekelt más csak Mark.

5 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm *.* asdf....nagyon köszönöm ! :)

      Törlés
  2. Azta marha jó. Másnál ha ilyen későn kezdek el olvasni egy blogot akkor csak a végén komizok, de ez? Egyszerűen fantasztikus!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. most találtam rá én nem is szoktam komizni de ez te jó ég!! *-* nagyon remélem hogy még manapság is írsz még csak ennyit olvastam el de már most tudom hogy az ajtót bezárom és addig ki se megyek amíg ezt végig nem olvastam *-*

    VálaszTörlés