2013. június 19., szerda

3.rész

 Tök jó volt tegnap anyuval beszélgetni a parton így tegnap megbeszéltük, hogy ma is lemegyünk. Reggel rögtön le is ment.Én még hallgattam kicsit Mark kedvenc dalát utána végül lesétáltam anyámhoz. Vittem magammal vizet (létfontosságú) naptejet (égés ellen) és törtőlközőt. 
-Szia kicsim!-köszönt anyu.
-Szia anyu
-Hogy vagy?
-Most már jobban..de!-tettem fel a kezem jelezve, hogy még nem végeztem.-Még fáj!-sóhajtottam. -Nagyon hiányzik, ő vele olyan szabad voltam, nem voltak különbségek, mindig megtudott nevettetni!-  próbáltam vissza fojtani a könnyeimet.
- Figyelj az nem volt szerelem.Egy ritka és hihetetlenül szerencsés pillanatban találkozol majd az emberrel, aki megváltoztatja az életed. Akiből sohasem elég, és nem számít, mennyi idő telt el, és hogy már az összes hibáját ismered, még mindig hanyatt esel tőle. Ez a szerelem. A többi mind csak gyenge utánzat.!-hallgattam anyám mondandóját.A többit nem hallottam így mint a két éves berohantam a tengerbe. Szerintem anyu hülyének nézett mivel épp nekem beszélt a szerelemről én meg berohantam a vízbe.

Anya a parton napozott , apa a kertben bajlódott a kocsival, én meg itt egyedül voltam a vízben. Na jó talán húsz méterre látható még egy ember. Olyan jókora másfél óra múlva kocsi hangra lettem figyelmes. 
-Biztos apa megjavította a kocsit!-motyogtam magamnak. Felnéztem a vízből de apa még mindig szerelte. Ekkor a szomszéd házából öt srác tőrt ki mint a vadállat. Futás közben mind az öt eldobta a pólóját majd berohantak a vízbe. A ház ajtajában egy lány jelent meg. Szőke hajában rózsaszínű csík található. Ő vissza ment a házba, gondolom fürdő ruhát venni. Öt perc múlva ő is már a  vízben volt és a fekete hajú fiúval csókolózott.Jaj de szerencsés neki legalább még nem halt meg. A látványtól a síró görcs kerülgetett ezért kimentem anyuhoz. 
-Milyen a víz kicsim?-kérdezte.
-Szennyes!
-Milyen?
-Nagyon jó meny be te is!-mosolyogtam.
-Oké mindjárt jön apád is!.- Én leültem mellé és felvettem a napszemcsim, majd elő vettem a  telefonom. Én sehova se  megyek telefon nélkül.
Felmentem a Facebookra meg az Ask-fm-re. Hát nem vagyok valami híres típus ezért egy üzenetem/kérdésem se volt. Végül a Facebookon játszani kezdtem a Farm Villa játékkal. A játék lényege, hogy disznót, lovat, kecskét, csirkét, tyúkot stb. etesd meg. Meg persze növényt; kukoricát, búzát stb. nevelj. Ezzel  a  játékkal nagyon sokáig  birok játszani

~Harry szemszöge~

-Úúúúú!-egy sort ú-tunk a többiekkel mivel Zayn és Perrie szenvedélyes csókot nyomtak egymásnak. 
-Harry drágám!-ugrott a nyakamba Lou.
-Igen?-pislogtam nagyokat. A többiek persze kinevettek. Oda mentem Niall-hez aki már a hasát fogta a nevetéstől. Megfogtam a fejét és lenyomtam a vízbe, hogy gondolkodjon egy kicsit. Na jó kicsit túl lőttem a célon mivel Niall csak a  kaján tudd gondolkodni vagy még azon se. Mikor  ki emeltem a fejét akkor lenyomott rögtön. 
-Oda nézzetek!-mutatott Niall egy lány felé aki kockult(?). 
-Nagyon szép lány!-motyogtam. 
-Úúúú!- egy  sor ú jött és még Perrie is. A következő pillanatban a fiúk lökdösni kezdtek a lány felé aki a telefonját nyomkodta. 
-Jó megyek már!-intettem le  a  fiúkat. 
-Jaj ebből mi lesz!-suttogta Perrie.
-Kösz a biztatást!-suttogtam vissza.Oda csoszogtam.
-Helo!-köszöntem.
-Helo!-nézett fel rám.

~Jessica szemszöge~

-Helo!-köszöntem vissza. Juj vííííí nagyon helyes gyerek kicsit hasonlít Markra.
-Nem jössz oda hozzánk, tudod olyan magányosnak tűnsz és!-akarta volna befejezni de anyukám elrángatta.  Pontosan öt perc múlva vissza jött.
-Akkor jössz?-kérdezte és a válaszomat várta.
-Öm bocsika nem!
-Miért?
-Három okból ki folyólak, akarod tudni?-kérdeztem.
-Igen!-válaszolta.
-1. Csak. 2 Azért és tudni akarod a harmadik okot?
-Igen!-kicsit hallkabban beszélt.
-3.mert!-válaszoltam és elindultam felfelé a  házhoz.
-Ez most miért?-ordibálta.
-1. mert fingom sincs, hogy kivagy 3. Idegenekkel nem beszélek!
-Ki hagytad a 2-est!-sóhajtott. Nem válaszoltam csak mosolyogva beléptem a  házba. Bementem a fürdő szobámba. Hogy hagyhattál itt engem?..Mond kérlek válaszolj..gyere vissza....Mark kérlek.
úgyszólván sebezhetetlen volt, gyűlölet, megvetés, irigység hiányzott belőle. s e hiány fegyverezte fel a páratlan képességgel, melynek birtokában akárkit, bárkit megértett vagy elfogadott.

6 megjegyzés: