2013. június 19., szerda

4.rész

folyton azt érzem, mintha más szeretnék lenni. mintha új helyet keresnék, új élettel és új személyiséggel. ez együtt jár a felnőtté válással, meg azzal a törekvéssel is, hogy újra megtaláljam magam. azzal, hogy mássá válok, felmentem magam minden alól. komolyan azt hittem, hogy ahányszor próbálkozom, mindig felszabadulhatok. de mindig zsákutcába kerültem. mindegy, hova megyek, eltévedek. ami nincs, az nem változik. a forgatókönyv módosulhat, de én mindig ugyanaz a tökéletlen ember maradok. mindig ugyanazok a hiányérzetek kínoznak, amelyeket sosem tudok kielégíteni. azt hiszem, meg kell ismernem magam.Az egyik nap olyan volt, mint a másik. A szobámban ültem vagy cigiztem vagy aludtam.Néha lementem enni de ritkán mivel fogyózom. Igaz 22 kg vagyok de mindegy.Bár hét közben nem győztem  várni a hétvégét, a végén mindig csalódtam. Aztán hétfő lett megint, és kezdődött elölről az egész. Ez az élet, semmi több mint egy ocska vassnál. Mikor még itt volt Mark akkor tudtam, hogy bennem van valami de most.Éltem?Lelkiismeretem jó, csak a kedvem rossz.Bizonyos értelemben már most halott vagyok.Anyám és apám szerint   irdatlan nagy vesztes vagyok. És igazuk van. Elvesztettem valamit. Életem értelmét...Markot.Ha még egyszer láthatnálak téged! Ha csak annyit tudnék, életben vagy-e?Ezt nem tudom végiggondolni! Álmatlanság kínoz. Vágyom utánad  erősebben az éhségnél és szomjúságnál, ugyanakkor félek a bizonyosságtól.A legjobb dolgok maguktól jönnek. Erőlködés, játszmák, és buta hisztériák nélkül, tisztán, csak úgy belehuppannak az öledbe, amikor nem is számítasz rá. De ha elmegy, hagyd. Ha megteszi, fogadd el. Aki elmegy, az nem a tiéd. Aki elmegy, az sosem ért ide igazán. Majd jön olyan, aki fél percet sem tud lélegezni nélküled, mert annyira kellesz neki. Levegőt fog kapni, meg minden, de csak igazán akkor él, ha mellette vagy - és ezzel te sem leszel másképp. Feltöltöd és feltölt téged. Támogat és melletted áll. Harcoltok mindennel, együtt, és erőt merítetek egymásból. Mert ami jó, az valami ilyesmi. Ott aztán nem lesz megalázkodás, vagy épp önfeladás. Csak az van, hogy hisztek egymásban, és húztok előre. Az összes többi csak gyerekes és szükségtelen játszma.!-beszélt anyám reddeli közben. Miért kell ilyen okosnak lenni az anyámnak szerelmi téren. 
-Anya  te ezeket honnan tudod?-kérdeztem miközben a  kajában túrkáltam.
-Megéltem!-válaszolt majd elment mosogatni. A megéltem szó alatt mit ért. Ő is szerelmes volt de elvesztette. Apa nem is a valódi szerelme? Felmentem a Facebookra és Annie-vel chateltem jaj de rég láttam.
Annie: Szenvedés nélkül nem lenne szeretet! 
Én:  Mondd ezt a szenvedőknek.Vagyis nekem és  a fél világnak!
Annie: Sorry
Én: Semmi 
A többi időt jól eldumáltunk nem is vettem észre, hogy már kilenc óra van. Anya és Apa elemntek vacsizni és meg egyedül itthon. Jaj Mark? Ilyenkor hol vagy? Régi szép idők.Beteg a szívem, beteg a lelkem, nincs nyugalmam, hitem, nem érez a szívem. Hazug a mosoly az ajkamon, nem őszinte egy kacagásom, feledni tudnék, s nem tudok... beteg vagyok, nagyon beteg, talán a szívem fáj, talán a szívem halt meg. Lelkem elment testem csak úgy van... Lehunytam szemem majd elém tárultak az össze emlékem. A kedvenc  Mark-al a találkozás című emlék.


[Visszaemlékezés]

Mit keresek én itt? A sok izzadt ember teste össze ragad ás úgy buliznak. Az alkovol illata belengi a házat. Mocskos emberek próbálnak tapizni, mintha egy kutya lenné.Érzem ahogy két szem pár rám szegeződik. Fekete göndör hajú barna szem pár vizslat. Perverz szája felfelé indult. Fehér fogait megvillantotta. Lassú léptekkel elém állt majd tekintetétt szemembe fúrta.  Soha éltemben nem voltam olyan közel senkihez. Ő volt az első.

Akkor életemben szeretem meg a házi bulikat, disco-t stb. Mar rá világított, hogy mi a  lényeg ezekben a bulikban. Az, hogy ott voltál részt vettél rajtuk és holnap eltudtad mesélni másoknak.Az a szomorú igazság, hogy a hozzánk legközelebb állók képesek a legnagyobb fájdalmat okozni nekünk. 
-Jajj most megint itt fogok sírni istenem Jessica erős lány vagy legyél már felnőtt!-ordibáltam majd a  telefonomat a falhoz vágtam. Nem bírom tovább. Felálltam majd bementem a fürdő szobámba. Ruhástól beültem a kádba majd kiszálltam és lementem apu titkos hűtőjéhez ahol csomó sör volt. Velük együtt vissza ültem a kádba majd elkezdtem inni.

~ Harry szemszöge~

Isteni volt a  rendelt vacsi. Zayn jött fel a  szobámba.
-Téged keresnek!-dobta az ölembe a  telefont.
-Jó estét!-köszöntem.
-Jó estét Harry!-hallottam meg Jessica anyának hangját.-Kérhetek egy szívességet tőled?
-Persze
-Át néznél a lányomhoz, tudom amit meséltem nagyon félek, hogy hülyeséget csinál!-hadarta.
-Persze!-válaszoltam amjd elköszöntünk. Jaj de jó most mehetek át a  depis csajoz aki simán leszúrhat. Felálltam majd a kapur bezártam majd elindultam a kép nagy köpésnyire való depis házhoz.Nem csöngettem csak elindultam befelé.

~Jessica szemszöge~

A meleg vérem pedig lüktet a koponyámban ezzel erős fejfájást okozva,miközben kinyitottam a szemem. Sörös üvegek voltak szanaszét hajigálva,  a jég hideg víz pedig csúrgot lefelé az ölembe. Felnéztem majd két szem szegedőzöt rá. Épp hívni akart valakit.
-Ki vagy?-suttogtam.
-Az a  fiú akit a  parton ki kosaraztál!-válaszolt. Két meleg kezét éreztem a lábamnál majd a kezemet a fiú nyaka köré fontam. A  telefonjában a "Jessica anya" nevű telefon számot tárcsázta.
-Ne hívd az anyám!-ájultam el.!

forr a véred lüktet az agyad, fáradhatatlannak érzed magad, merev az arcod megfeszül a tested már csak a basszus élteti a lelked. egy olyan helyen vagy ahol mindenki szeretnem fontos ki vagy, s mi a neved. hideg verejtékben fürdik a tested ilyenkor már az sem érdekel ha ez lesz a veszted!

10 megjegyzés:

  1. Cool lett! Ez a style ami tetszik! *-*

    VálaszTörlés
  2. Aki betegesen fogyózik es alig eszik vagyis anorexiás ^^

    VálaszTörlés
  3. Ha anorexias, akkor, hogy mondhatja a srác azt rá, hogy szép?? 22 kilo az undorito .. jo a blogod, de az az igazság, hogy totál elment a kedvem tovább olvasni mert nem létező lehetetlen dolgokat irsz bele .. nem oktatasbol az alap jó, de milyen anya az akit nem erdekel hogy a lánya drogfüggő? Vagy, hogy nyaralhatnak ugy boldogan a szülei is a lánynak, hogy egy ember meghal.. vagy ha eddig drogozott akkor függőnek kene lennie es ez nem csak olyan sima dolog h fú drog pia cigi es zullotseg a drog mellett nem lehet ilyen eletet elni az nrm olyan mint ahogy megjelenitetted ... erted mire szeretnek kilyukadni? Kerlek ne tamadj le de vannak dolgok amik nagyon nem tetszenek ... mert valótlanok .. bár megkell hagynom a prológust szépen megfogalmaztad :)

    VálaszTörlés