2013. június 26., szerda

8.rész

~Harry szemszöge~


-Jessica!-suttogtam.
-Kérlek hagyj...kitépted a szívem és még jobban össze törted!-ment el.Könnyek kezdtek potyogni a szememből. Hogy mondhatott ilyet. Nem érdekel, akkor is küzdök érte.Elindultam a lépcsőn fel a  szobájába. Benyitottam .Jessica a földön feküdt arcát, hosszú haja eltakarta. Felvettem az ölembe majd be fektettem az ágyába majd én is befeküdtem.Ez a lány teljesen elvette az eszemet.Igaz nem szeret, de amióta megláttam csak rá tudok gondolni. Ha megkérhetném az isten, hogy segítsen megszerezni ezt a lányt itt mellettem az lett volna az első dolgom. Bármit megadnék neki, amit csak kér. Nehezen de végül én is lecsuktam a szemeim.

~Jessica szemszöge~


Megtöröltem a szemem, majd fel akartam kelni de nem bírtam mivel két erős kéz volt a derekamon.Lassan megfordultam és Harry szuszogott mellettem. Nem bírtam tovább zokogni kezdtem. Itt sírok Harry ölében aki épp alszik.A szerelem mindig más. Mindegy, hogy hányszor szeretünk életünkben, egyszer, kétszer vagy tízszer: az új szerelem mindig ismeretlen. A szerelem vagy a pokol fenekére taszít, vagy a mennyországba röpít, de egy biztos: valahova eljuttat. És nem utasíthatjuk vissza, mert létünk alapfeltétele. Ha nem merjük elfogadni, éhen halunk egy karnyújtásnyira a fától, amely hiába kínálja gyümölcseit. Mindenütt a szerelmet kell keresnünk és vállalnunk kell, hogy esetleg órákig, napokig vagy akár hetekig szomorúak és csalódottak leszünk miatta. Mert abban a pillanatban, amikor elindulunk keresni a szerelmet, ő is elindul, hogy megtaláljon minket.Gondolataimat Harry szakította meg. Két kezét derekamra tette majd lehunyta a szemét és megcsókolt.Nem akartam szeretni őt, ki akartam irtani szívemből a szerelem csíráját is de most, hogy újra láttam, ezek a csírák új erőre kaptak, kizöldültek. Ajkaink elváltak. Harry megfogta a  vállamat, majd szemembe nézett.
-Tudok ütni, rúgni,kitartani, ölni, ha kell...de nem tudom feladni, nem tudom, hogy kell!!-mondta komolyan. Beállt a kínos csend. Harry még mindig fogott én még mindig a szemét néznem.

~Harry szemszöge~

Szemébe néztem. Most jöttem rá.Az igazi nőnek csak a szemét nézd, és azt sem kívülről, hanem a lelke felől. Először meg kell érezni a lelkét. Ha a lelke felől nézed, az első réteg a félelem, a múlt és a jelen sebei. Ha ezzel megtanulsz bánni, akkor láthatod a második réteget, a gyengédséget, a cirógatás vágyát. Ha ezt is látod, a harmadik rétegben látod az öröm pajkosságát, a negyedikben a harag villámait, az ötödikben a harmónia vágyát, a hatodikban a gyönyör cirógatását és most én a  hetedikre vágytam, hogy  a szerelme enyém legyen. Engem szeressen. Soha nem szerettem ennyire egy lány se. Csak a szemét nézd, a teljesen ruhátlan lénye, az örömtől hullámzó, vagy fájdalomtól görnyedő teste minden apró titka a szemében van. Jó pár ideje a  karjaim közt van. Mosolyra huzódot a szája. Érthetően az enyém is. Felém közeledett. Becsuktam a  szeme tudtam, hogy megcsókol de nem. Nevetni kezdett.
-Ez még vissza kapod!-pusziltam a  homlokán.
-Harry!-mondta ki a nevem.
-Igen?-kérdeztem de végül nem szólt.Soha nem gondoltam volna, hogy lesz egy lány akiért az életemet is odaadnám. Minden régi barátnőm folyamatosan  a  szerelem szót haj kúrázta. De akkor még csak egy szó volt számomra. Most meg egy érzés egy olyan lány iránt aki sok nehéz időn ment keresztül.
-Éhes vagyok!-mutatta fel a kezét.
-Hát én nem de együnk!-nevettem.

~Jessica szemszöge~


Nehezen de felkeltem, pedig én  mondtam, hogy éhes vagyok. Nagyon beteg vagyok. Nincs elviselhetetlenebb betegség a szív fájdalmánál. Olyankor úgy érzi az ember, mintha ténylegesen is beteg lenne. Eltelik néhány hét, és egyszer csak azt érzed, hogy jobban vagy. Aztán pár óra alatt minden újra összeomlik. Pár óra alatt rá jössz, hogy azt az embert szereted aki eddig ott volt melletted de nem vetted észre. Pár óra alatt bármi megtörténhet.
-Min gondolkodsz?-törte meg a gondolkodásomat Harry.
-Honnan veszed, hogy gondolkodtam?-kérdeztem.
-Olyan hülye fejet vágtál!-nevettünk. Harry mellet könnyű.Sajnos kapott egy hívást,  ezért elkellet mennie.  Másra se tudtam gondolni csak Harry-re. Próbáltam elhessegetni a gondolataimat de nem ment. Bele szerettem....Harry-be.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése