2013. július 15., hétfő

2. évad 3.rész

Harry szemszöge:


Nem tudtam aludni csak egy órát. Kinyitottam a szemem. Jessicá sehol. Lassan felültem de eszembe jutott, hogy Jessica SEHOL. Felugrottam és mint az őrült kifutottam Jessica szobájából. Elkezdtem a portához futni de pont Jessica dokija futott belém.

-Jó hogy itt van a barátnője épp szül a 8-as teremben!-mondta gyorsan és elindult a második irányba . Vílám gyorsan oda értem a 8-as terem ajtaja elé. Tétováztam egy kicsit de be mentem.
-Áááááá!-indult a szülés. 
-Fúj!-suttogtam.Olyan 1 óra végül kiderült, hogy egy kislány született. Jessica  két szép kezébe vette a lányunkat, majd mosolyogva figyelte.
-Gyönyörűek vagytok!-suttogtam, majd megsimogattam a kislányom fejét.
A gyermek nem egy dolog, nem egy szék, nem egy kocsi. Nem tehetsz vele azt, amit akarsz. Általad lett, de nem a tulajdonod, nem tartozik hozzád. A létezéshez tartozik. Te legfeljebb a gondviselője lehetsz; ne akard birtokolni.Egy apának a lányához való viszonya tulajdonképpen abból áll, hogy a lány életében van egy pillanat, amikor senki máshoz nem tud fordulni, csak ehhez a férfihoz, és akkor ettől a férfitól kell tudnia, hogy ő a legszebb a világon.A szülőknek vagy kapcsolatuk van a gyerekkel, vagy szabályokat állítanak fel. Ha van kapcsolat, akkor szabály nem kell, ha nincs kapcsolat, akkor szabály kell. De sajnos nincsenek szabályok arra, hogy mi a jó és mi nem. El kell határozni dolgokat, az pedig szerencsejáték. Minden elhatározás egy fogadás. Amikor tiltasz, arra fogadsz, hogy az jó. Hogy mi jön be, nem tudom.Gyakran többször is megismételt vizsga szükséges, hogy megkapjuk az autóvezetői jogosítványt! Pedig csak egy motorral felszerelt tárgyat irányítunk. De ki ad előre KRESZ-könyvet, ki ismerteti az útjelző táblák halmazát, mielőtt szülővé válunk? Pedig mennyivel kanyargósabb az út, mint a négy kerék alatt. És hosszas navigálás kell, nehogy súlyos karambol történjen az élet térképén.Arra is gondolni kell, hogy a nevelésnek milyen nagy befolyása van az emberekre. És erre a nevelésre nemcsak a szülőknek, a tanítóknak, a legközelebbi rokonoknak van befolyásuk, de a kívülállóknak, idegeneknek is. Ott van az élet ezernyi eseménye, ami sokkal nagyobb befolyást gyakorol az egyes emberekre, mint a tulajdonképpeni nevelés. Egyetlen színházi est, egyetlen rossz könyvnek az olvasása, egyetlen erkölcstelen kép a szülői nevelés minden eredményét leronthatja.Az ember nem viszolyoghat a saját gyerekeitől, elvileg szeretnie kell őket, legyenek akármilyenek, akkor is, ha mások, mint amilyennek az ember kívánná őket.Isten szíve szerint való férfi. Ilyen ember akarok lenni én is. Ilyen apa. Isten szívét akarom megmutatni a gyermekeimnek. Isten feltétel nélküli szeretetét és elfogadását. Az Ő szentségét és tisztaságát akarom tükrözni. Igazságos és megbízható apa akarok lenni. Aki vigasztalást és menedéket nyújt a gyermekeinek, mint Isten is az övéinek. Gyermekeim barátja akarok lenni, ahogy Ő is az. Úgy akarom fegyelmezni őket, ahogy Isten fegyelmez minket. Meg akarok nekik bocsátani, ahogy Ő is megbocsát. Azt akarom, hogy tiszteljenek engem, és tiszteljenek másokat is... Egyértelmű, hogy a huszonegyedik században apának lenni olyan kihívás, ami a végletekig igénybe veszi egy férfi erejét.Az utánzási képesség azonban minden másra is vonatkozik. A baba az arcunkból tájékozódik: ha folyton idegeskedünk, aggódunk, rosszkedvűek vagyunk, akkor ne várjuk, hogy ő kiegyensúlyozott és mosolygós legyen.

Jessica szemszöge:

Milyen hihetetlen az a tudat, hogy valaki beléd költözött, a lehető legrejtelmesebb és legmegfoghatatlanabb módon. Tökéletes ifjú méhemben egy tökéletes pete egyesült egy tökéletes spermiummal, majd gyönyörű sejtcsoporttá alakult, ami osztódások során át azzá az emberi lénnyé fejlődik, aki  senkivel nem lesz összekötve, csak velem, egy puha zsinór meg a természet törvénye által.Ha jó anya vagy, tudod, hogy a gyereked nemcsak a "gyereked", hanem egy Ember van rád bízva. A tiéd - és nem a tiéd. Kié? Ha vallásos vagy: Istené. Ha nem vagy vallásos, akkor mondd így: a saját magáé. Mindenki a saját magáé. A gyereked is. Tanítsd meg arra, hogy ezt tudja is. Hogy ő önmagáé.A rég áhított asszony szerelmét kivéve, talán nincs semmi édesebb, mint egy gyermek érzésének, ragaszkodásának ilyen ösztönszerű megnyilatkozása. Ezt mindennél jobban meg kell becsülni.A születéssel egy egész világot kap ajándékba az ember, a Napot, amely bearanyozza a nappalait, a Holdat, amely éjszaka világít, a csillagokat és a kék égboltot. Ajándékba kapja a tengerpart fövényét, a partot mosó hullámokat, az erdőket, amelyek olyan mélyek, hogy még maguk sem ismerik titkaikat, és melynek fái között állatok játszadoznak. A világ soha nem unalmas. Amíg gyermekek születnek a világra, a világ mindig új, csillogó formájában mutatkozik meg.Minden egyes gyermek születésével újra teremtődik a világ , mert minden egyes kisgyermeknek teljesen új a mi világunk.A szülő nem tökéletes; kevés anya szent, nem sok apa érdemli meg, hogy bálványként imádják. Még az "ideális szülő" is legjobb esetben csak jó ember, márpedig jó emberek is tudnak kegyetlen dolgokat elkövetni. Nem fog összedőlni a világ, ha beismered, hogy apád szívtelen volt hozzád, vagy anyád nem figyelt eléggé rád, amikor ez neked fontos lett volna.Tudom, hogy a legtöbb szülő őszintén szereti a gyermekeit. Tapasztalatom szerint azonban nagyon sokan nem tudják ezt megfelelően kifejezni, és gyermekeik kénytelenek üres szeretet-tankkal élni. Meggyőződésem, hogy a kisgyermekek és a kamaszok helytelen viselkedésének hátterében leggyakrabban az üres szeretet-tank áll.Az nagy szó, ha egy gyereket nevel valaki. A gyerek elkezdi figyelni azt a felnőttet, apróra szétszedni a jellemét, próbára tesz, mennyire lehet neki hinni, bízhatík-e benne, igaz ember-e vajon? S ha olyan, amilyennek remélte, egyszeriben úgy érzi, megtalált valakit, akit már régen keresett.


-Tudod mire jöttem rá, mi a nagyszerű dolog abban, ha az ember terhes? Olyasvalami, amit el sem tudtam volna képzelni. Hogy az ember soha nincs egyedül. Amikor van bensődben egy gyerek, soha többé nem vagy egyedül. Ő egy valóságos személy!-meséltem Harrynek aki némán hallgatott.Ha nincs gyermeked, életed lehet szép, mint a sivatag, csak a szomj az, amibe belepusztulsz.Anyának lenni nem mesterség. Még csak nem is kötelesség. Egyszerűen egy jog a sok közül. Kimerítő hadakozás lesz. És szinte mindig te fogsz veszíteni. De soha ne csüggedj! Harcolni sokkal szebb, mint győzni, utazni sokkal szórakoztatóbb, mint megérkezni: amikor megérkezel valahová, vagy győzöl, hatalmas űr támad benned. És hogy legyőzd magadban az űrt, ismét útra kelsz, új célokat tűzöl magad elé.A becsületes emberek hajlamosak olyan dolgokat megtenni a gyerekeikért, amiket saját magukért eszükbe sem jutna megtenni.
-Mi lesz a neve?-zökkentett ki a gondolataimból Harry.Épp válaszolni akartam de Annie toppant be.
-Jézus de gyönyörű!-jött mellém.
-Harry fordultam felé lehetne Anna a neve nem?-kérdeztem. Harry vette a  célzást, hogy Annie nevéből vettem az Annát.
-Szép név és még illik és úgy hogy lehet!-nevetett fel.



Sziasztok kedves olvasóim. Most egy kis regénnyel jöttek hozzátok! Ami számomra fontos. Szoktak olyan üzenetek jönni, hogy pl. "folyton szomorúakat írsz",  "Mintha utálatból írnál", "Sosincs vicces vagy valami jó ebbe zárd be mert szar"! Kedves drágáim aki ezt gondolják most felvílágosítalak titeket. Az élet nem egy HAPPY dolog. A szakítás vagy a halál az se főleg ha drogozol stb. A történetem elején Jessica Mark-al járt de meghal Mark. Ebbe mit tudnék Happy dolgot írni. (Ha valaki tud az komizzon). Jó meg minden de ki örülne egy ember halálának. Most komolyan még az ellenségek se lennének boldogak.  Jó hisz egy darabig Jessi szomor ezt próbálok egyesek lelkére kötni ne mindig folyamatosan az a  dolgot olvassák hogy így boldog úgy boldog stb. Jessica és Harry nem mindennapin ismerkednek meg. Jessica még mindig szereti Markot de ő halott. Mikor szerelmes lesz Harry-be hosszú de hosszú úton. Néhány blogban amik sablonosak 1 részben már  rögtön szerelem, csók , +18-as karika. Emberek én egy valósnak tűnő történetet próbálok írni nem pedig egy Happy End-es dolgot. Hisz az élet se Happy End. Vannak benne szormorúság, halál, néha szerelem! Mikor szakít valaki velünk nem megyünk rögtön új fiúhoz. Először vissza gondolunk a régi szép emlékekre, majd meg síratjuk és megismerünk új fiút de nem omlunk rögtön izmos or nem izmos karjaiba. Bezsélgetünk, randi de lassan adunk önbizalmat új kapcsolatnak. Próbálok mindenkivel szemléltetni a valós életet! Köszönöm a komikat és hogy elolvastátok! Ja és az utálkozoknak NEM fogom bezárni a blogot és még a kedvükért se. Hisz ez nem egy kinyalóm a picsád blog.

~Az ember egyszer csak rádöbben, hogy vége, végleg. Nincs visszaút, érzi az ember. És ekkor jön el a pillanat, mikor felidézzük, hogy is kezdődött, majd rájövünk, hogy már jóval azelőtt, mint gondoltuk volna. Az emberben ekkor tudatosul, hogy minden csak egyszer történik meg és bármennyire szeretnénk, ugyanaz az érzés már soha nem lesz meg.



8 megjegyzés:

  1. :') te mindig olyan jókat tudsz írni, hogy arra nincsen perfect szó, hagyd azokat akik utálják..én IMÁDOM! *-*

    VálaszTörlés
  2. Szeretem a blogod! Voszont lehetne benne egy picit több párbeszéd :)

    VálaszTörlés
  3. Most értem a végére és így egybe elolvasva szerintem nagyon jó. Nem értem az utálóknak mi nem tetszik benne. Tényleg nem egy sablonos, első részben összejön a 2főszereplő-s blog. És valóban így van, az élet nem mindig happy.
    Várom a kövi részt!! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm nektek :) Réka Mészáros hát majd megpróbálom talán

    VálaszTörlés
  5. Nekem írtóra tetszik a blogod! Azért mert ahogy ki tudod fejezni, meg az egész történet..meg MINDEN!! :DD Le a kalappal előtted ;) Szerintem egy jó író nő lesz belőled, olyan mint Leiner Laura vagy a többi más író :)) De nem úgy értem hogy pont ugyan olyan leszel, ha nem egyedi ;)így tovább.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Nánási Vanda nekem ez nagyon sokat jelent. És igen indulok egy írói versenyen a suliban és ha nyerek egy kiadó szívesen megcsinálja könyvként egyik történetem és az a Nyári Szerelem lesz!

    VálaszTörlés
  7. Én ezt most nem igazán èrtem.Úgy volt hogy Jess süket aztàn meghallja hogy a Harry megkèrdezi hogy mi legyen a gyerek neve.

    VálaszTörlés