2013. augusztus 15., csütörtök

2.évad 8.rész

Mostantól minden rész előtt írni fogok egy saját idézetet ami a részre fog utalni. Mellé meg egy kis giffet ami szintén a részhez és a gifhez fog passzolni^^ Puszi drágáim jó olvasást^^


"Amit érzünk néha nem tudjuk szavakba önteni. Néha elég egy tett vagy egy mozdulat mely a másiknak tudatja a valóságot"

-Most már jobb?-kérdezte.
-Sokkal köszi anya!-nyomtam egy puszit homlokára, majd elindultam.
**
-Elmentünk!-ordibáltam, majd gyorsan elindultunk a  park felé Annával.-Olyan szép az idő!-mosolyogtam.
-Jessica!-halottam meg egy gyenge hangot. Bárhol felismerem ezt a hangot. Mintha ez a hang hozzám tartozna. Megfordultam Annával aki meg se hallotta a hangot. Bűzlőt a pia szagtól, arcát pedig hegek borították.
-Harry!-csak ennyit tudtam mondani.
-Szeretlek!-mondta majd össze esett és horkolni kezdet a park kellős közepén.
-Apa!-hallottam meg kislányom édes hangját. A baba kocsit a padhoz toltam, majd felvettem az alvó Harry-t a  földről. Most érzem, hogy Harry szeret, most érzem, hogy simán az életemet rá bíznám bármi áron. Szeretni semmit se jelent, ha szeretnek az már egy fokkal jobb.Ha szeretsz, és még hozzá szeretnek, az már minden. Magamhoz öleltem Harry és ölelés közben éreztem ahogy szíve dobogott. Nem tudom ez olyan jó érzés volt. Lefektettem a  padra, majd elkezdtem pofozni.
-Harry ébredj már!-ébrezgettem.
-Jó van má fent vagy!-dőlt nekem, majd nagy nehezen a segítségemmel felálltunk. Lassan haza értünk. Szerencsémre anya nem volt otthon, így nem tudja meg, hogy Harry leitta magát. Annát letettem aludni, mjad elmentem zuhanyozni. Épp a Burn-t énekeltem amikor két hideg kéz akadt a derekamon.
-Áá!-síkiltottam egyet.
-Psst!-hallottam meg egy rekedtes mégis mézes hangot.
-Harry!-kuncogtam. Érintésére teljesen kirázott a hideg. Ajkai az ajkaimra tapat, majd heves csókolózásba kezdtünk, majd levegő hiány miatt elváltunk. A szememet még mindig csukva tartottam de hallottam ahogy Harry kimegy a  szobából.Befejeztem a tusolást, majd kimásztam a zuhanyzóból és felöltöztem. Kimentem a szobánkba ahol az ágyon papírt találtam. A papíron ez állt: Te vagy az egyetlen, ki örömöt okoz, nélküled az életem egy bezárt doboz.Várom a percet, mikor újra láthatlak, s a dobozból kitörnek a titkos vágyak. Szeretlek!
-Jaj istenem azt hiszem itt fogok elolvadni!-nagyon tetszett ez a felírat. Gyorsan lehasaltam, majd kihúztam az ágy alól a Harry-s dobozomat. Kinyitottam és megcsapott a szép emlékek illata vagy a Harry-től kapott parfüm amit szintén eltettem de csak egyszer használtam az esküvőm.
-Mit csinálsz?-ölelt meg Harry amitől kicsit megugrottam.
-Ö semmit!-gyorsan berugtam a dobozt az ágy alá, majd Harry felé fordultam
-Na megmutatod?-kérdezte.
-Persze, hogy nem!-nevettem.
-Na léciiiiiike!-kuncogott, majd bevetette a boci szemeit.
-Ne csináld!
-Mit is?
-Ezt!-mutattam rá két szép szemére.
-Rendben!-mosolygott, majd számat apró puszikkal hintette be ami nekem nagyon jólesett. Fél óráig voltunk el, majd mind a ketten elindultunk a saját dolgunkra, vagyis én mentem készülődni.  Jólesett végre magammal törődni. Olyan rég ápoltam utoljára a bőröm, körmöm, hajam és többi fontos részem.

Mikor már végre végeztem, ami pontosan három óra és tíz percet vett igénybe. Felöltöztem, majd elköszöntem Harry-től és elindultam a tűzoltó "hadiszállásra", hogy elkérjem az órarendem.

Harry szemszöge:

-Szia szívem!-adtam egy búcsú csókot, majd megvártam míg elmegy. Mikor már végre elment, gyorsan felrohantam megnézni, hogy Anna alszik-e még?!Szerencsémre aludt, így nyugalmamban megtudtam nézni Jessica titokzatos dobozást. Gyorsan kihuztam a dobozt, majd kiborítottam a  tartalmát, amit végül meg is bántam, hisz a parfüm amit tőlem kapott (?) kiömlött és ott volt amit először készült kép rólunk.Ott volt pár kép Anna születéséről, ami miatt mindig kiráz a  hideg. Nem valami szép látvány de nem az a lényeg. Ott volt a levél. Lassan felemeltem, lehetett látni, hogy remegett a kezem, hisz ehhez nem egy szép emlék köt. És ekkor valaki bejött...


Hát most nem cukik^^ Profitáncosok 
Sajnálom, hogy rövid lett de nemsokára jön a kövi  ^^ :3

6 megjegyzés:

  1. Jujj ez gyönyörű lett, ahogy leírtad, az emlék, úgy minden ámblokk! *-*

    VálaszTörlés
  2. Nagyok köki ^^ *-* imádlak ^^

    VálaszTörlés
  3. nagyon nagyon jó lett! Imádom ahogy fogalmazól és tök jók az idézetek a részekben :)

    VálaszTörlés
  4. Réka Mészáros nagyon köszönöm fontos a véleményed^^

    VálaszTörlés
  5. Imááádom! Annyira jó olvasni amit írsz! mikor jön a következő rész?

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen ^^ Nemsokára csak a gép javításon ment keresztül ^^

    VálaszTörlés